Sunday, September 29, 2013

从我出生那天起,我怀疑。我身上就是比别人少了些东西,那就是"自信"。自信,从来没有在我身上找到。虽然,我改进了。是一点又一点。我希望最后,我会实现自己的目标。我会耐心地接受考验。现在,我知道,我应该做什么、就是做回最原始的自己。你根本不需要配合别人,因为想变成别人喜欢的样子而折磨自己。讨厌你的人不会一辈子停留在你身边,他们始终会离开。你只有做回自己,才快乐。我们真的理不了那么多。只要,你觉得对,喜欢开心就好。^_^
With Yen Xin & Cheryl before the Primary School Educational Camp (XXT). Having steamboat buffet, enjoyed chit-chatting with them. ❤❤❤ They are current stress up of their coming UEC , in not more than 3 weeks. I wish them all the best. May GOD blessed them. 


No comments:

Post a Comment